Veelgestelde vragen i.v.m.
Bestellen & levering
Vind hieronder je antwoord op je vraag.
Bestellen
Hoe bestel ik mijn product bij BD home design?
In 3 eenvoudige stappen kun je bestellen bij BD home design:
1. Leg een artikel in je winkelwagentje en klik op ‘verder naar bestellen’
2. Controleer en regel je bestelling. Denk aan contactgegevens, bezorgopties en cadeaubonnen of kortingscodes
3. Rond af door te betalen. Dat kan o.a. met een overschrijving, bancontact en creditcard
Als u bij het afrekenen van uw bestelling drukt op ‘bestelling voltooien’ heeft u uw bestelling geplaatst en gaat u een betaalverplichting aan.
Wanneer is je bestelling gelukt?
Als je bestelling door ons is ontvangen krijg je een bevestiging via e-mail.
Heb je na meer dan 60 minuten nog geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer eerst je spambox. Soms komen onbedoeld hier mails in terecht.
Indien je hier niets terug vindt neem dan contact op met onze klantenservice via info@bdhomedesign.be
Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen of annuleren?
Neen, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meet gewijzigd worden. Als je bestelling nog niet is verstuurd, kun je die na een half uur na het plaatsen van je bestelling nog wel annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantendienst via info@bdhomedesign.be of via onze contactpagina.
Levering
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Niets is zo belangrijk als de levertijd. Wij doen er alles aan om de beloofde leveringstermijn waar te maken. Als dit onder bepaalde omstandigheden niet zou lukken, brengen we je daarvan zo snel mogelijk van op de hoogte. Vertraging bij of door onze vervoerder valt buiten onze schuld. Onderstaande levertijden zijn dan ook onder voorbehoud van vertraging veroorzaakt door de vervoerder.
Voor bestellingen met een afleveradres in België geldt:
Op werkdagen voor 15u00 besteld is dezelfde dag verzonden.
Heb je een afleveradres buiten België? Dan is je artikel langer onderweg. Neem voor verzending naar een ander land dan België altijd vooraf contact op met de klantendienst.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
1) Standaardbezorging op je huisadres: gratis vanaf 50,00€ anders 6,50 € incl. 21% BTW.
Opvolging via tranck&trace
2) Afhalen is steeds mogelijk na afspraak. Je zult hierover een mail ontvangen met verdere informatie om deze afspraak te maken.
Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?
U zult een bericht ontvangen in uw brievenbus dat de bezorgdienst is langs geweest.
Hier kunt u de nodige informatie op terug vinden waar u uw pakketje kunt ophalen en hoeveel tijd u hiervoor heeft.
Haalt u het pakketje daar niet op binnen de voorgestelde tijd? Dan wordt uw pakketje terug gestuurd naar BD home design. De klantendienst neemt binnen de 3 werkdagen contact met u op voor een nieuw bezorgmoment. Hier kunnen extra leveringskosten aan verboden zijn.
Enkele algemene weetjes
- Als je problemen hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw.
- Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag een offerte aan via onze klantendienst.
Ontvang promoties & nieuwtjes
Blijf op de hoogte van onze nieuwtjes, nieuwe producten, promoties en veel ander leuk nieuws.
We won’t spam.
Vraag advies
Aarzel niet om me te contacteren, ik help je graag met al je vragen i.v.m. opruimen, decoreren en raamdecoratie op maat.